Wij brengen u in de wereld

Uitgeverij Stichting Kunstboek is actief sinds 1992 en legt zich toe op de beeldende en toegepaste kunsten, design, architectuur, gastronomie, florale kunst en tuin- en landschapsarchitectuur. Het fonds omvat louter hoogkwalitatieve en geïllustreerde boeken die wereldwijd verdeeld worden. Daaronder worden zowel catalogi, monografieën, referentiewerken, themaboeken, bijzondere essayistische uitgaven als boekobjecten verstaan.

Auteurs en opdrachtgevers geven hun project in handen van een team met 30 jaar ervaring. Uitgeverij Stichting Kunstboek staat voor een full service pakket waarbij u van bij de prilste denkoefeningen tot de overhandiging van het eerste exemplaar van het boek begeleid wordt. Elk boekproject is op maat gemaakt en wordt volledig op uw wensen en de specificiteit van het thema afgestemd.

U bent steeds welkom voor een verkennend gesprek, een gelegenheid om kennis te maken met de mensen achter Stichting Kunstboek en een selectie van onze realisaties.

Wie weet leggen we meteen de kiem voor een succesvol boekproject?

Ons team

Jaak Van Damme
Zaakvoerder / Uitgever

Karel Puype
Uitgever

Katrien Van Moerbeke
Editor

Jos Leupe
Finances / Administratie

Blijft u graag op de hoogte?