Tophoveniers Nederland - Dutch Master Gardeners

Taal Nederlands, Engels
ISBN 978-90-5856-113-8

Tophoveniers Nederland - Dutch Master Gardeners

In dit nieuwe boek presenteert Stichting Kunstboek de toptuinen van elf vooraanstaande hoveniers uit Nederland. De leden van de Vereniging van Tophoveniers hebben zich vrijwillig onderworpen aan hoge kwaliteitseisen en stellen zich tot doel hun vak tot het allerhoogste niveau te brengen. Tophoveniers garanderen topkwaliteit over het gehele traject, dus niet alleen als tuinaannemer, maar ook als ontwerper, adviseur, serviceverlener en gesprekspartner. Tot de deelnemers behoren o.a. Harry Esselink, Groenpartners Tuinen, Hoveniersbedrijf Louis van der Meijden en Rien Van Mierlo… In deze prachtige uitgave komt vooral de architectuur van de tuinen aan bod. Door het unieke fotomateriaal is het een aantrekkelijk en inzichtelijk boek voor de tuinliefhebber geworden. Om de lezer een zo volledig mogelijk beeld te geven van het werk van de Tophoveniers Nederland werden tuinen van verschillende oppervlakte en uit diverse delen van het land in beeld gebracht en beschreven.