Veelkleurig Leven<br>Symbolische schikkingen.

Veelkleurig Leven

Symbolische schikkingen.

Uitverkocht
Symbolisch bloemschikken is een bijzondere tak van de florale kunst, waarbij men zich laat inspireren door een religieus thema of een liturgische tekst. Veelkleurig Leven is een bundeling van 25 symbolische bloemschikkingen, gecombineerd met ontroerende poëzie en heel diverse persoonlijke getuigenissen van betekenisvolle momenten uit het leven van patiënten, medewerkers, bezoekers en vrijwilligers van het Sint Franciscus Gasthuis te Rotterdam. In het Stiltecentrum van dit ziekenhuis maakt Adri Nuijten wekelijks een nieuwe symbolische bloemschikking. Geestelijk verzorger Toos Hoeksel verzamelde poëtische beschouwingen, brieven van patiënten en bijzondere ervaringen van medewerkers en vrijwilligers. De thema’s bleken al even universeel als de symboliek weerspiegeld in de bloemschikkingen. Veelkleurig Leven levert inspiratie voor de vele betekenisvolle momenten in het leven, of ze nu smartelijk of net heel vreugdevol zijn.